Content

J.O.M Edisi 7

18 November 2010

Aku bukanlah seorang jurufoto profesional jauh sekali mahir serba-serbi tentang fotografi walaupun suatu ketika dulu aku pernah ditawarkan kursus fotografi. Sedari dulu lagi memang meminati seni dan sesuatu yang indah-indah. 

Setelah bertahun-tahun, ini first time aku mengikuti workshop fotografi. First time juga aku memiliki kamera sendiri. Baru sebulan lebih. Jika tidak kerana sokongan dan dorongan seorang isteri, aku fikir sampai bila-bila pun aku takkan merasa semua ini. 

Tentang workshop santai ini pun aku tahu dari Facebook ijam. Thanks Ijam kerana tak lokek ilmu. 'I LEARN BASIC'...masih merangkak-rangkak dan bermula dari zero. : )

Workshop: J.O.M bersama Ijam
Tarikh: Oktober 2010
Lokasi: Bt. Caves, KL

Pic pertama aku snap. Tak tahu posisi mana yang menarik. 






Aku nak snap awek tu tapi kenapa pulak jadi blur...


Baik aje beburung kat sini...

Dah faham sikit tentang objek dan subjek.. Pic yang aku rasa menarik buat aku

Saudara ijam dengan awek-awek



2 ulasan:

masMZ KaKiJaLaN at: 7 Februari 2011 pada 12:06 PG berkata...

aik.... ada juga rupanya di JOM Batu Caves ya!!!! sah jumpa tapi tak kenal ;)

addy saufi at: 8 Februari 2011 pada 4:33 PTG berkata...

betui2..u yg mn 1 ek? :D

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...